TERAPIA MIAŻDZYCOWA

Nieoperacyjna terapia rozpuszczania blach miażdżycowych w naczyniach tętniczych.

Nowa metoda lecznicza działa korzystnie u osób z poważnymi komplikacjami krążeniowymi takimi jak: choroba wieńcowa – stan przedzawałowy, przebyty lub zagrażający udar mózgu czy bóle niedokrwienne kończyn.

kroplówka z witaminami Swarzędz

Kroplówki witaminowe podawane dożylnie wg opracowanych w USA receptur
i dokonanych u nas modyfikacji powodują:

• „oczyszczenie” naczyń krwionośnych ze złogów lipidowo–cholesterolowych, ponieważ usuwają z nich wapń powodując tym samym rozpadanie się blach miażdżycowych. Blachy te, w miarę ich narastania, utrudniają coraz bardziej swobodny przepływ krwi a tym samym doprowadzenie tlenu oraz potrzebnych związków odżywczych do tkanek i komórek. Liczne badania dowiodły wprost zbawienny wpływ naszych kroplówek na stan naczyń krwionośnych i na poprawę przepływu krwi, zarówno w małych jak i dużych naczyniach krwionośnych.
  • usuwanie z organizmu toksycznych jonów metali ciężkich, które dostają się do organizmu wraz z zanieczyszczonym powietrzem, wodą i pożywieniem. Głównymi źródłami toksycznych metali są m.in. spaliny z pojazdów, dymy z fabryk, pyły z cementowni, dym tytoniowy, chemiczne środki ochrony roślin, farby itp. Jest to szczególnie ważne dla osób mieszkających w dużych aglomeracjach miejskich lub w pobliżu fabryk chemicznych.

Po serii kroplówek witaminowych, chorzy zgłaszają ustąpienie szumu w uszach, poprawę słuchu, wzroku, pamięci, zmniejszania się bólu niedokrwiennego, poprawę wydolności seksualnej i ustąpienie wielu innych objawów miażdżycy. Szczególnie interesujące są relacje osób z objawami zgorzeli nóg, ponieważ ci chorzy głęboko emocjonalnie przeżywają stopniową poprawę po kolejnych zabiegach, widząc i odczuwając, że oddala się od nich groźba amputacji.

Kroplówki witaminowe są całkowicie bezpieczne dla pacjenta i brak jest przeciwwskazań do ich stosowania.