DIETOTERAPIA

czyli Jedz Na Zdrowie.

Sprawdź naszą dietę odchudzającą

Dietoterapia to indywidualna, odpowiednio zbilansowana dieta dobrana do Twoich potrzeb, w zależności od tego kim jesteś, jaki tryb życia prowadzisz, jak odżywiałeś się do tej pory oraz w jakim stanie jest Twoje zdrowie.

Zmęczenie, wypryski, problemy ze snem lub koncentracją, słabe włosy, szarość cery, jak i również poważne choroby to sygnały, które wysyła nasz organizm, alarmując tym samym, że nie obchodzimy się z nim w należyty sposób. Jeśli w naszym ciele czegoś brakuje (witamin, składników mineralnych) lub czegoś jest za dużo (matali ciężkich, szeroko rozumianej chemii spożywczej) to organizm sygnalizuje nam ten fakt na różne sposoby. Zadaniem dietoterapii jest dotrzeć do źródła problemu i zlikwidować jego przyczynę, a nie tylko symptomy.

Masz problem z utratą wagi, lub chcesz uzyskać atrakcyjną sylwetkę? Sprawdź nasze indywidualne diety odchudzające i lecznicze. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i wysoką skuteczność. Pomagamy naszym pacjentom na wiele schorzeń.

Zapraszamy na konsultacje dietetyczne i skuteczną dietoterapię do naszej placówki „Klinika 100” ul. Piłsudskiego 100 61-246 Poznań. U nas masz gwarancję indywidualnego podejścia jak również u nas znajdziesz skuteczną dietę odchudzającą i terapeutyczną . Serdecznie zapraszamy

Dieta oczyszczająca, Dietoterapia - Klinika 100

Dietoterapia obejmuje następujące schorzenia

• alergie pokarmowe